Element- en droomcoach

DROOMWORSKHOPS/DREAM TEAM

maandag 14 maart 2016

DROOMWORKSHOP: DROOM JEZELF IN JE ELEMENT





Droom jezelf in je Element”Workshop      

Begeleiding : Daisy Ip, Element & Droomcoach en bezielster van LUCID (huis voor bewustwording en persoonlijke groei) 

Beste,

We slapen allemaal, we dromen allemaal. Of we onze dromen nu onthouden of niet. Sommige beelden van onze dromen flitsten met momenten hier en daar voorbij tijdens ons dagdagelijks leven. 
Wat zijn dromen en wat komen ze ons vertellen? En wat vertellen ze over ons?


Hoe kunnen we bewuster dromen? Wat zijn dromen en wat komen ze ons vertellen? 
In deze droomworkshop geef ik u graag hier de antwoorden op, laat ik u kennismaken met uw eigen droompersonages en droomavonturen, geef ik u de tools mee om bewuster te kunnen dromen, meer te kunnen dromen en hoe ze te onthouden. 

“Droom jezelf in je Element” Workshop : vrijdag 04/03/2016 13u-16u

Begeleiding : Daisy Ip, Element & Droomcoach en bezielster van LUCID (huis voor bewustwording en persoonlijke groei) 

Na meer dan twintig jaar heb ik een tweeduizendtal dromen van mezelf verzameld en geanalyseerd met behulp van tientallen droomboeken en droomtrainingen. Uit deze dromen zijn er tekeningen, theaterstukken, muziekcomposities en sculptuurtjes ontstaan. 
Mijn dromen helpen mij mezelf beter te begrijpen en te handelen in het dagelijks leven.

Heb je een droom(en) waarvan je graag de betekenis van wilt weten, neem ze gerust mee. We zullen ze in alle discretie samen ontrafelen. 

We slapen allemaal dus, we dromen allemaal. 


“Your visions will become clear only when you can look into your own heart. Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.” 


Waar? "Het Alternatief Centrum" (reserveren is aangeraden wegens plaatsbeperking)
        Leopoldstraat 61
        2000 Antwerpen
         03/231 29 68


Wanneer : Elke eerste vrijdag van de maand van 13u-16u (graag reserveren op voorhand)





                                         Nu:  vrijdag 01/04/2016




Prijs: €15,00 per persoon. Hand-outs en thee inbegrepen :-)
Voor meer info over mij, surf gerust naar: http://lucidcoaching.blogspot.be/p/welkom.html of mail mij voor meer info en vragen :lucid.coachdaisyip@gmail.com

Droom fijn en tot dan!

Daisy Ip/LUCID Element & Droomcoach
Haantjeslei 160
2018 Antwerpen
0486727325

Testimonials

Monica Van Leke
Ik heb genoten van de bijeenkomsten van the Dreamteam. In groep kennismaken met elkaars droomsymboliek en die te helpen ontcijferen vond ik enorm leuk en inspirerend. Met een niet aflatende zorgzaamheid begeleidt Daisy haar cursisten waarbij ze tijd maakt voor een grondige analyse van ieders droom. Ze helpt elk tot de essentie van zijn/haar droom te komen wat leidt naar meer inzicht en zelfkennis en uiteindelijk naar meer vreugde. Ik voel nu meer doorstroming tussen de droomwereld en mijn wakkere leven. Bewustzijn creëren in onze dromen leidt zonder twijfel naar meer bewustzijn in ons dagdagelijkse leven. Het maakt mijn leven voller en heler. Gaan slapen is nu een feest: ik verheug me op mijn droomreizen en ontwaak elke ochtend met een glimlach, dankbaar om de herinneringen die zijn blijven kleven. Dank Daisy!
monica vanleke

Odette
Waarom ik het "DREAM TEAM" van Daisy zo waardevol vond?
Omdat Daisy de perfecte begeleider bleek bij het ontrafelen van dromen.
Omdat we met een groepje gelijkgestemden, zonder oordelen, op zoek gingen naar de betekenis van onze dromen.
Omdat de hulp van anderen, zeker in het begin, zeer welkom was. Vaak zie je immers de zaken niet helemaal helder: "When you're in the picture, you don't see the frame".
Omdat Daisy, vanuit jarenlange analyse van eigen dromen en de studie van het onderwerp, een professionele hand reikte bij het droom-onderzoek.
En bovenal.........omdat het leuk was.
Ik ontdekte op een luchtige, soms op een wat diepgaandere maar ook op een grappige manier wat mijn drijfveren zijn en hoe ik tot mijn kern, mijn diepere " ZELF" kan komen.
Een aanrader dus!

Dirk Génard

"Talent (een voor jou zinvolle invulling van je leven) heeft iedereen. Soms is het een kwestie van het te ontdekken. Sommigen hebben talent om (van) te dromen, maar óók kan je dromend je talent ontdekken. De techniek van 'Lucide Dromen' kan je daarbij op weg helpen. Hoe eenvoudig en hoe moeilijk die is ontdek je via het ervaren talent van Daisy Ip. ... Probeer het 'n keertje."